sobota, 11 kwietnia 2015

Rozdział 10

*Perspektywa Eleanor*
Chyba nie powinnam patrzeć w górę.Jak zawsze robię coś nie tak.Stał nade mną blondyn cały w tatuażach i z kolczykami.Nie lubię takich...Złapał mnie za ramię,a potem podniósł.Gdy spojrzałam w jego niebieskie oczy,zostałam uderzona w twarz.
-Mi nie patrzy się w oczy.Tych,którzy to robią od razu zabijam-zadrżałam ze strachu.Czyżby to był kolega Harrego?Nasłał go na mnie czy coś?!Pieprzone fatum.
-Nie będę-spuściłam głowę,oglądając swoje buty.
-Nauczę cię czegoś,maleńka-popchnął mnie,a ja upadłam.To było poniżające.Czułam jego perfumy,których zapach był tak mocny,że prawie się zakrztusiłam.Wstałam i weszłam do czarnego samochodu.Usiadł obok mnie,dotykając mojego uda.Nie wytrzymam tego.
-Jesteś spięta,coś nie tak?-ścisnął moje udo,a ja delikatnie próbowałam zepchnąć jego dłoń.
-Jak masz na imię?-jeśli mnie zgwałcisz,to chociaż powiedz mi swoje imię.
-Niall-przysunął mnie do siebie i zaczął całować moją szyję,na co zamknęłam oczy.Boże niech to się w końcu skończy!
-Jesteś dziewicą?-odsunął się i zrobił zdziwioną minę.Kłamać czy nie?
-Nie,ale ciągle to jest krępujące dla mnie-popatrzyłam za okno,a moje poliki pokrył rumieniec.
-Moje laski się nie skarżyły,ale spokojnie jeszcze mnie zapragniesz lub ukarzę cię-auto się zatrzymało,a ja chyba zaraz dostanę zawału.
-Gdzie jesteśmy?-spojrzałam na niego ze strachem w oczach.
-W jednym z moich domów-widziałam jego uśmiech,przysięgam.
-A po co ja tu?-Ni otworzył drzwi i wyszedł.
-Bo mi się tak podoba-ale mi odpowiedz,normalnie wyczerpująca.
-Dobrze-wysiadłam,a on trzasnął drzwiami.Zaprowadził mnie do swojego luksusowego domu.Matko,to dopiero mieszkanie.Chłopak złapał mnie za nadgarstek i zaprowadził do sypialni.
-Oto pokój w którym moje imię będziesz krzyczała jak modlitwę-szepnął mi do ucha,a ja usiadłam na łóżku.
-Dasz mi piżamę?-zaczęłam bawić się palcami.
-Śpisz w bieliźnie-ukucnął przy mnie i zdjął mi spodenki,a potem kurtkę oraz bluzkę.Czuję się tak strasznie.Mój świat ogólnie to jakaś popierdolona historyjka.Położyłam się na łóżku,po czym przykryłam kołdrą.Błagam niech on śpi gdzie indziej.Niall zgasił świtało i wszedł pod kołdrę,owijając mnie ręką w pasie.Zamknęłam oczy,czując jak jego palce wsuwają się pod moje majtki.Dotknął mojego czułego miejsca,a ja zadrżałam i zasnęłam.
*Rano*
-Wstawaj,Eleanor-zaczął szturchać moje ramię,a ja otworzyłam oczy i zobaczyłam go w samych bokserkach.Wstałam jakby postrzelona piorunem w tyłek.Zebrałam ciuchy z podłogi,ale on mnie zatrzymał.
-A dokąd to się pani śpieszy?-ten jego cholernie denerwujący uśmiech znów wkradł się na jego usta.
-Do łazienki by się ubrać-próbowałam go minąć,ale zastąpił mi drogę.
-Przebierzesz się przy mnie-podał mi ciuchy,a ja pośpiesznie je na siebie założyłam.Czuję jego palący wzrok na moim ciele,to takie okropne.Nie chcę tu być,ale muszę.
Podszedł do mnie i pocałował mnie z języczkiem.Chyba zwymiotuje od tego zapachu papierosów.Jego język jest taki delikatny,co jest zupełną przeciwnością jego właściciela.Oderwałam się od niego i zatknęłam usta dłonią.Uderzył mnie w twarz "z liścia".Złapałam się za bolące miejsce,masując je.Czuję jak piecze mnie skóra.To boli!On zachowuje się jak Harry albo nawet gorzej.Łzy spłynęły po bolącym miejscu,a on chytrze się uśmiechnął.Wytarłam je,a on popchnął mnie na kolana.
-Teraz zabawię się z twoimi pieprzonymi usteczkami,maleńka-Niall zaczął rozpinać rozporek swoich spodni,a ja spojrzałam w górę napotykając pożądliwe,niebieskie oczy...
Co wy na to kochani? :* Pozdrowionka :P

7 komentarzy:

  1. wooooow ale extra rozdzial :O super akcja czekam na nexta <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Zajebisty czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dałaś czadu czekam na nexta
    Tule,całuje i weny życze kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Polskie strony mi jak a razie działają, ALLELUJA!
    Rozdział boski, świetny, zajebisty. Niall aka połączenie Ni z TBD i Harry'ego z MES to mój ulubiony Nialler :D is very good xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Polskie strony mi jak a razie działają, ALLELUJA!
    Rozdział boski, świetny, zajebisty. Niall aka połączenie Ni z TBD i Harry'ego z MES to mój ulubiony Nialler :D is very good xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Polskie strony mi jak a razie działają, ALLELUJA!
    Rozdział boski, świetny, zajebisty. Niall aka połączenie Ni z TBD i Harry'ego z MES to mój ulubiony Nialler :D is very good xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Zostałaś nominowana do Libester Blog Awards :)
    Więcej dowiesz się na: http://harrystyles-youarechanged.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń